Zajęcia Indoor Cycling na nowych rowerach Tomahawk IC7 cieszą się dużą popularnością, na których uczestnicy wzajemnie się motywują do wysiłku. Indoor Cycling jest rytmiczną jazdą na rowerku stacjonarnym podczas muzyki, przy wskazówkach instruktora. Prawidłowo przeprowadzony trening zawsze składa się z rozgrzewki, treningu właściwego i stretchingu. Są trzy poziomy prowadzenia zajęć. Zajęcia są świetną metodą podniesienia wytrzymałości organizmu oraz do spalania tkanki tłuszczowej. Rowery IC7 dają możliwość pomiaru mocy (WAT) , kadencji, wirtualnej prędkości oraz pomiar tętna, kontrola obciążenia według poszczególnych progów wydolnościowych.
  • LOW

    LOW

    Opis

    Zajęcia dla początkujących, przedział tętna max 50-65 %. Zajęcia relaksacyjne połączone z wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. Grupa I – początkująca.

    Cechy treningu:

    • wzmożone spalanie tkanki tłuszczowej
    • działanie relaksacyjne
  • CYCLING – SIŁA

    Opis

    Zajęcia w przedziale 65-85% tętna max. Trening przeznaczony dla każdego, kto chce zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej.  Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego. Kombinacje terenów płaskich i górzystych z wykorzystaniem wszystkich technik. Grupa II – średniozaawansowana

    Cechy treningu:

    • zwiększenie wytrzymałości
    • wzrost wydolności organizmu
  • INTERVAL

    Opis

    Zajęcia w przedziale 65-95% tętna max. Trening  o bardzo dużej intensywności, przeznaczony jest dla osób zaawansowanych, wpływa na zwiększenie wydolności i kondycji. Trening polega na przemiennej jeździe na wysokim tętnie z odpoczynkiem. Grupa III – zaawansowana

    Cechy treningu:

    • zwiększenie wydolności i kondycji
    • trening  o bardzo dużej intensywności,
  • RACE

    Opis

    Stymulowanie wyścigu kolarskiego, o bardzo wysokiej intensywności 80 – 95 % tętna max, przeznaczony tylko dla osób zaawansowanych. Zajęcia trwają 90 minut. Zajęcia mają za cel podniesienia własnej sprawności oraz kondycji fizycznej. Grupa III – zaawansowana

    Cechy treningu:

    • wzrost sprawności i kondycji fizycznej
    • bardzo wysoki stopień intensywności